Har du lagt merke til at folk søker annerledes nå enn før? I stedet for bare å Google, spør vi nå ChatGPT, vi snakker med Alexa, eller vi bruker stemmen til å få raske svar fra telefonen. Dette endrer alt – også hvordan vi må tenke på synlighet på nett. Den viktigste brikken i dette …
Hvordan bruke deep research i ChatGPT og Gemini?
Deep research er KI-tjenestenes funksjonalitet for grundig analyse av emner. Den gir deg gjennomarbeidede analyser med kilder, vurderinger og forslag. Det er nok mange som fortsatt bruker ChatGPT og Gemini som om de var søkemotorer, bare litt smartere – skriv inn et spørsmål, få et svar, ferdig. Det fungerer greit det, altså, men disse systemene …
Kurs: Lag bedre KI-bilder
Få profftipsene som hjelper deg å få KI-bilder du faktisk kan bruke – til nettsider, sosiale medier og annet materiell. Du bruker kanskje allerede KI-tjenester som bildegeneratoren til ChatGPT 4o, Midjourney eller Firefly, men er du fornøyd med bildene du får ut av dem? – I dette kurset lærer du grepene som gir deg KI-bilder …
Oppdatert digital strategi – kurs
Digital markedsføring er i konstant endring. Er din strategi oppdatert for høsten 2025? Endringer i algoritmer og brukeratferd, AI-drevet innhold og skjerpede annonsepriser gjør at gamle strategier ikke lenger har den samme effekten. Her får du tips om de smarteste justeringene akkurat nå. Kursinnhold Overordnede trender Sosiale medier: Stoppeffekt og verdi Søk: Optimalisering for den …
Foredrag: KI er hammeren, ikke snekkeren
At KI er et verktøy og ikke en ansatt, er hovedtemaet i dette foredraget. Norske virksomheter trenger (mange!) arbeidstakere som omfavner kunstig intelligens og bruker denne teknologien smart! I foredraget forteller jeg minneverdige historier og viser tall som demonstrerer hva KI skaper av jobber, i forhold til hva det koster. (Hint: Det skapes flere jobber …




